WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Monday, February 14, 2011

bila rasa..



naPe asyik windukan owG yanG sangaT jauh ngaN kita kan..
aku pon x taw la nape aku diselubungi windu ny..
aku windukan owg yanG tak munGkin akan kembali lagi..
aku windukan arwah seseorNG..
semaLam aku suh adik aku sedekahkan yasin untknya..
aku x nak adik-adik aku lupakan arwah...
aku pon dah lama tak sedekahkan yasin..
semalam aku sedekahkan yasin..
koranG penah tak bila koranG windukan seseowG koranG nangis..
nape aku selalu g2..
aku hope dowG bhaGia disana..
aL-fatihah...


betol cakap owG biLa kita mimpikan owG yanG dah tak da
kita dah lama tak inGat dye..
tapi aku x penah lupakan pon..

aku now ada sometG yanG aku rasa..
tapi tersekat nak cter kat owG..
cmna ea nak wat..
aku pon x taw la..
semua ase ada la..
x taw nak cakap pon ada la..
aku ase nak jew cter tapi aku x ley jew aku ase..
aku tak penah ase cmni sblom niy...
ntah La...
hopE x da pape la..
amin...



No comments:

Post a Comment