WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Monday, April 2, 2012

trip to penang


salam semua..
lame ann aku x update blog aku..
aku buzy la NOW..
kalah PM tu ann
ny ada mood ckit aku nak update sal trip aku kat PENANG with MY DEAR...
jom-jom intai ckit pic-pic aku p penang




ny dak baju biru la nak makan cgat kat SEOUL GARDEN
punya la banyak dye makan ..
tapi nasib la dye still ingat aku kat sebelah ann...
law x aku ketok la kepala dye tu..


 

ny lak dak AM & RAUDHAH..
sweet kan downg ny..
aku suke tengok downg..
manja jewp..
bab amik pic no satu a tu ann..
dah la belambak makan kalah ikan buntal kat laut tu taw..
tapi badan downg x da nek2 lak..
alix-alix badan aku gak yang nek la..
dah la ade owg tegur aku makin chubby..
MaLu aih...:P


time ny lak dak baju BIRU ny kan dop perli-perli aku
dye ny bukan ske amik2 pic ny tapi sebab aku dye cakap dye sanggup buat ape jew asalkan aku sntiasa tersenyum..
aku biasa la..
pergi mane-mane msty da kenangan..
baru la meriah bila ingat kembali kan..
ny taw x dak baju BIRU sakit perut ..
mane tak sakit perutnya dah la amik makanan tu bukan men bnyak..
dye cakap law x amik rugi taw..



ktaowng ny pantang nampak cermin eh..
mane tak nya asal jumpa mesty bergambar ea..
cweet ann kawan aku yang ny..
dye ny awek kesayangan kawan baik dak baju BIRU  tu la...
kitaowng p sme-same la..
syok jep ase..
thanx god coz bg aku seowng kawan yang baik untuk aku..



korang tengok lah lepas aku makan..
ny baru satu pinggan aku amek..
comotnya ann..
tapi dak sebelah aku lagi la berselerak pinggan dye taw x..



koarang tengok la si baju BIRU ny la..
memang sakan jep bila makan ann..
dye men ltak jep kat pinggan cape2 dye ske..
ske kaco owg lak tu...



tengok pinggan bukan men banyak la ann.
tu baru 4 owg p..
dah macam 10 owg..
dah la dak sebelah aku tu bising jep time makan...
but aku ske..
cewahh:P
semua aku ske ny yang ne x ske ny ea...




sekian sahaja la..
lenkali aku update lagi la..
mata aku pon ngatok..
lali dah ea..


No comments:

Post a Comment