WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Tuesday, November 6, 2012

lamenya..





salam semua ...
fuh lamenya kan aku tak update blog kesayangan aku niey kan..
aku xda masa a.k.a MALAS ckit nak jenguk-jenguk blog..
kesiannYa kan bLog aku wat macaM nieY..

Memang banyak sangat cErita aku tapi sLow-slow la..
Firstly koRang dengar tak lagu laM bloG aku nY..
koRang taw lagU ny cape suh aku dengaR..
mesty lah DAK MUCUK aku bagi..
suh dengar lagu ny..
WaHHHHHH.....suke suke suke...
wadUh malunya aku..ecece...
eh2 aku nY PEMALU kew????????
tak pernah la ade owg cakap aku PEMALU termasuk DAK MUCUK aku tu..
Jahat ann kamu...membebel lak aku ny kan..
SOWIE >>>>>>>>>>>>>

korang nak taw gak baunyak betul yang berlaku lam hidup aku..
macam tak percaya ja kan semua tu berlaku..
salah satunya time aku nak balik rayer aji aii tu kan aku eksiden..
takut tol la aku ngan ape terjadi walaupon tak teruk la..
sebab aku tak pernah alami semua tu..aku takut sampai tak ley nak kata ape-ape..
bez tol alik rayer haji..
semua owg aku jumpa..aku windukan sepupu aku n terutama MY FAMILY..
koarng aku penat la..t aku sambung balik cerita aku k..
chow dulu ya....


No comments:

Post a Comment