WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Thursday, November 8, 2012

TenTanG ketiga-tiga buaH hati aku

saLam semua yanG aku Cayunk..
todaY korang Taw dak aku nak STORY about TIGA lelaki yang aku PaLing saYang..
TiGa LeLAKI Yang dah Jadi BUAH HATI aku..
Korang nak kenaL dak dengan buah hati aku semua tu..
KOrang taw TIGA lelaki Ny juga banyak KOngsi suka duka dengan aku..
DOwang Selalu buat aku tersenyum buat aku menangis BUat aku GEmbiRa..semuanya ada la masa Tu..



Firstly aku nak story tEntang lelaki PERTAMA yang Mula-mula mencuri hati aku yanG azankan aku BIla mula-mula aku mEngenaL dunia ciptaan ALLAH yang begitu indah..
YA ALLaH kau PeliharalaH dYE DAn
 kaU jadikanlah aku sEbaGAi aNaK yang SElalu BUat dye tErsenyum..

korang nak tahu dak time ny Ryer aidiladha..
yang tepi Tu koRang mestylah tau sape kann..
DYE la owg yang TELah banyak KOngsi semuanya..
BUAH HATI aku yang pertama ny kan GARANg korang taw.
tapi kan aku dah bIasa ja la..
ape-ape yang aku nak  buat semuanya aku gitaw dulu..


HEnCEm dak????
eh-eh koarng jangan Lak ckap tak encem aku GIGIT la nanti..
GANASnya...
orait korang !!!!!
yang ny Lak BUAH HATI  aku yang KEDUA..
nama dye MOHAMMAD IDZHAM BIN JAMALUDDIN
NY la adik aku Law KORang nak taw..
dye skrang sedang menduduki SPM..
dye yang exam aku lak yang takut..
tiap-tiap hari aku koL tanya..

YA ALLAH KAU TENANGKANLAH HATI DYE SUPAYA DAPAT MENJAWAB EXAM NANTI
YA ALLAH SESUNGGUH ENGKAULAH YANG MAHA PEMURAH DAN MAHA KUASA
KAU BERIKAN KEKUATAN UNTUKNYA MENGHADAPI UJIAN YANG PENTING INI,
YA ALLAH KAU TEMPATKANLAH DYE DI GOLONGAN ORANG-ORANG YANG BERJAYA..
AMIN YA RABBALALAMIN


korang tau dak dye lah putera dalam family kami..
ABE kak doakan yang terbaik buat abe..
ingat janji-janji abe dan kak akan tunaikan semua janji kak nanti..
thanx terima cabaran kak...




ish nY sape lak kan???
ala yang rapat ngan aku lagi la kenal....
ny Lak BUAH HATI aku yang KETIGA..
yang niey la DAK MUCUK aku..
terlalu banyak membebel ja lau korang nak taw..
APE POM TAK BOLEH..
tapi walau pape pom dye bebel aku tetaplah sayang dye..
biarlah ape orang nak kata dye taw aku ny camana dan dye selalu buat aku tersenyum..
law korang nak taw dye niey gak suka kaco aku
kalau aku dop senyap ade saje dye kaco..lau aku senyap dye marah coz dye nak aku sentiasa bercakap..
tapi kan aku meme la banyak cakap ckit..
cewah ckit kew??
xda la owg ckp ckit tu..
maybe owang tu rabun Kot la kan..huhuh..


oky sekian sjelah STORY aku tok malam ini..
sebelum tu Ny lagu tok KEtiga-tiga BUAH HATI aku..
I LURVE YOU SO MUCH 



No comments:

Post a Comment