WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Saturday, June 11, 2011

aLLah sentiasa ada time kita ase kecewa dengan apapon..



salam kowng semua..
aku nak share sometg..
aku pon x taw la nak cakap cmna..
nape aku mudah cyakan owg...
gurl 2 aku baru jew kenal..
depan aku cakap baik jew la..
tapi belakang aku pew yang dye x kata..
aku x pnh la burukkan saL dye kat cpe-cpe pon..
dan nape dye nak msuk cmpur haL aku..
tapi kan aku berhak masuk cmpur pew yang hak aku kan..
law dye dop tmpat aku pon dye akan wat camana n seperti yang aku wat gak..
owg ny kan kadang-kadang tak sedar sebab dye tak duduk di tempat kita dan rasai ape yang kita ase..
tapi tak pew la..mak aku selalu nasihat jadilah owg yang sabar sebab owg yang sabar aLLah akn tolong..
betol cakap dye kan??
tapi kan kadang-kadang kan aty kita x rty nak sbar kan..
tu pon bila time nak marah la..
tapi now aku x dpat nk maafkan gurl 2 lagi ..
aku terlalu bncikan dye..
snggup kan dye kianati kepercayaan kawan..
aku anggap dye kawan la..
tapi g2 la..
tapi owg n kebnyakkan owg ckp owg negeri  sometg tu memng la pergai x ley cya..
tapi aku jew bodoh g cya kan..
pada satu hari tu kan dye msj aku ckp la mcm-mcm n aku cya la..
tapi bila aku sendiri tgk ngan mata aku ny ermmm...memang la..
ko x kan bhagia cmpai bila-bila pon..
ko dah buat aku menitiskan air mata aku..
ko dah buat aku dipandang rendah oleh owg yang aku ***
tapi x pew la..
aku mampu bersbar jew..
aku kene kuat kan..
aku taw ny semua dugaan abagi aku..
myb btul ko bukan kawan tapi lawan di belakng..
aku pon x mampu nak cter kat owg..
sebab aku xmo bebankan downg ngan masalah aku ny..
tapi owg ckp doa owg teraniaya memng makbuL..
tapi aku xnak ape-ape pon cuma kETENANGAN yang abadi..
kadang-kadang aku pikir semua usaha aku sia-sia aje kan..
tapi kita tdak boleh sesaL dengan ape yang kita dah buat n kita rasai..
myb allah hilangkan MATAHARI  dan aLLah nak bagikan kita PELANGI..
mane kita taw kan..
semua ALLaH dah tentukan jalanan hidup kita..
kita perlu bersabar..

lagipon semua owg tau aku bukan jenis pemarah dan aku sentiasa maafkan owg walaupon sebesar mana salah seseowng..
tapi kali ny kan...
aku x mampu nak tipu dri aku sebab aku x mampu nak maafkan gurl 2 dan owng yang sewaktu ngan dye..
moga aty aku mencapai ketenangan..
dengan mengadu kat aLLah jew la aku ase ley wat aku tenang...

No comments:

Post a Comment