WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Saturday, March 3, 2012

seharian di MaRRYBROWN


salam cemua..
ari ny aku nak cter sal aku kuar ngan mak sdara aku p sHOPPING..
semua owg pompuan ske ngat SHOPPING kan..
termasuklah aku..
sambIL-sambil sHOpping jgn lupa mkan tu kan..:P
aku memang ske ngat makan..
azam tahun baru memang nak DIET but x jadi la..
sebab kan maknan sedap semuanya la..
tu la dak manja aku cakap jangan harap kamu nak DIET yew ..
ley lak dye ske ketawakan aku..



ny lak kak ina n mak tam..
ecece bak posing memang la ann..
syok taw kuar ngan downg..
downg ny lau x wat lawak stu ary x sah taw x..
law aku ckap kelantan kit la..dye ske gelakkan aku taw x..


sempat lagi aku berposing..
yew la
 x pnh kan berposing kat buaian kat marrybrown 2 la..
tapi aku ske jewp..lpas basuh tangan dop kejap..
lantak la owng tengok..
ada aku kesah kew kat downg..
cewaah ayat 2..



ny lak selalu wat muka serius..
dye yang ckp bukan aku yang ckp la..
sempat lagi berposing kan..



p/s: thanx MAKSU..semua bnda maksu belanja..thanx untuk baju n tundung baru aku..


No comments:

Post a Comment