WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Tuesday, January 18, 2011

P.E.R.A.S.A.A.N




mggu ny syok gak la kan...
banyak perkara yang dah berlaku dalam masa nak cmpai seminggu ny la..
korang ape mksud kerinduaan ea??
aku sendiri pon xtaw la...
aku ase plik jew mksudnya..
owg kata la kan bila kita windukan someone..
x kira la sape2 pon..
samaada mak n ayah kita..
adik-adik kita..
saudara kita..
kawan-kawan kita..
pakwe kita kew..
sape-sape la ley jew kan..
x da salah pon kan..
owg la cakap kan bila kita windukan semua tu dowg pon akan windukan kita gak kan..
dan nape ea bila kita sayangkan owg kita x sanggup pon tengok dye sedih
tengok dye susah pon..
dan nape bila kita sayang owg kita sanggup wat pape jew untuk owg yang kita sayang ea??
law korang camana ea??
mesti korang pon x sanggup kan tengok owg yang korang sayang sedih dan cucah kan ..
contohnya kwan korang susah kew ape kew mesty korang pon tak sanggup tengok gak kan..
contohnya sape-sape la kan..
yang penting owang tu owg yang korang sayang la..

bila kita dalam keadaan sedih
bagi korang cape yang patut ada bersama kita??
mestilah owg yang kita sayang gak kan..
huhuhuhuhuhuhuhu..
bila korang sedih kan
ape yang korang akan buat??
law aku la makan ice cream bez gak..
x g2 ea??
x pon makan coklat black forest lagi nyum2..
sambil luahkan kat owg yang rapat ngan kita..
tak gitu ea kawan-kawan??

bila time korang stress ngan sometg kan..
pew korang buat??
mesti law time kita stress ada la tu tak betul kan..
law aku stress kat owg kan aku
aku ase dekat kepala niey kan..
banyak la..
ase nak buang jew kepala tu..
satu lagi aku wat cam nie..
tutup phone..
delete no owg tu..
dan senyap..
tapi aku niy kejap jew pon law nak marah owg pon..
bila dah oky save la alix no tu..
hahahhahhaaa...


No comments:

Post a Comment