WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Monday, July 25, 2011

KEM PROGRAM JATI DIRI KESUKARELAAN NEGARA





salam semua..
lame ann aku x update blog aku ny..
seminggu aku xda g kem jati diri ny..
fuh mula-mual g cam nak alix jew..
bila cmpai k gak tempat tu..
jom tengok pic-pic kitaowng..
sikit baru ny..
yang len x amik g la.


ny la time senamrobik..
da kew senam dalam air cond..
but keluar peluh gak la..
tengok2 ketua kumpulan aku n kumpulan2 aku la ni..


setiap kem berjalan 2 la tempat duduk aku makan..
fuh makanan bukan men sdap..
tp korang taw la..
aku law mkn tempat owg x da slera ne..
law mam kat umah x ckop adk-adk aku ny..
huhuhuhu..



ny lak geng kitaowng dari jajahan kota bharu n tanah merah..
kema, ida, sue korang memang sporting la..
aku epy knl korang taw x..
windu korang...


ny lak time nak alix dah..
tengok muka-muka kitaowng..
mata tu penting..
nangis la cdh nak berpisah ann..
pape pon aku akn windu korang semua la..


terbaik la korang semua kan
persahabatan ny akan wat kita hargai sebuah kerinduan


ny lak time senamrobik..
fuh macam-macam lagak la perlu dibuat..
huhuhuhuh..
lenguh gak..tahan fizikal kita..
korang tengok semua dak kumpulan aku tu..
bila la dapat jumpa korang g ann..
kumpulan paling berinovasi ny..
KAMI BERSATU..


time ny nyayi lagu sahabat..
semua owg nak taw nape aku selalu nangis bila dgar n nyayi lagu sahabat ny..
aku teringat gak kat arwah kwan aku dah meninggal lu..
selalu jew da dak laki kumpulan len ejek aku msa kem ny ..
yew la aku ann selalu nangis bila lagu ny..
tapi dye yang selalu ejek aku ley lak bagi aku tisu pada stu time 2..
pape pon sonok knal korang la.


ecece semua law bab berposing korang la ann..
kai baju pink tu fasi kumpulan aku la..kak sha..
yg baju biru terang dak yang selalu wat kami tergelak n ketua kumpulan aku...sanusi..
aku penolongnya..dah la kene dop tepi dye..
dye slalu kne bebel kat aku sellau jew datang lambat n bnyak tol ty ...
pape pon korang semua the best..
kepada kid,shah,fatin,azi,siti,ika,mirah,zue,kori,udin,ikram,n taufiq
i miss u all so much..


muka lega la ny semua ann???
syok la law masa ny dpat tdow...
ada gak ley lak tertidow..
ny senam robik ngan abah..
abah kitaowng windu nak senam g2 g..
syok gak taw..
lagu bez-bez taw...



ny muka-muka penyagak..
huhuhuh..
xda la muak baik-baik kot tu..
semua tu jgn korang x taw semua rmai peminat..
fasi pon minat yang baju hitam tu..
cute dye ckp..



aduh bersenam lagi aku..tiap-tiap pagi bersenam kawad ape-ape menyihatkan badan la..



itana la cngat ny sep-sep aku...
pape pon moto kita 
"sek kito jgn lala"
"benci aku!!"



gambar kenangan ngn nusi,kema,ida n sue la ny..




group aku la ny..
selalu kene wat gini..
kami kumpulan
KAMI BERSATU..
kumpulan 4


ha ah semangat la lau dapat nyayi..
lau suh wat perbntangan senyap jew kita annn..
ecece korang contro la tu kamera kat depan..



I WISH U ALL THE BEST IN YOUR LIFE...

No comments:

Post a Comment