WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Monday, February 4, 2013

sedihnya.....




olaa semua..
lamenya aku rasa aku tak update 
actually aku malas nak on laptop jew 
lagipon aku penat gler jew ase..
eh2 bukan aku buzy ngan makan taw..
aduyai korang taw azam aku nak diet tapi tak terdiet lagi la.
dah nak jadi owang dayak jew ase..

sunyinya malam ny aku ase kan
aku actually sedih entah tak taw knapa..
aku ase macam diri aku ny tak berguna jew..
aku dah banyak berkorban tok owng yang aku sayang tapi 
nape semua yang aku buat tok downg tak pernah nak hargai..
kadang-kadang aku sanggup ketepikan 
cita-cita aku tok kebahagian dorang..
tapi aku tak mintak downg blas pape pom la..
aku juz nak downg hormat aku 
time susah cari aku mintak duit semua la...
korang pernah tak rasa macam tu??
sedih kan bila kita duk kat tempat macam tu kan..
tapi indah bila ade jugak orang hargai kita kan..

tapi aku tahu ape pom yang terjadi ada hikmahnya kan..
aku yakin ALLAH ade ngan aku..
memang aku tak patut terkilan nagn kata-kata dye..
pelik kan manusia ny..
tapi tak ape la..
aku redo dengan ape yang berlaku untuk hari ini ,sebelumnya dan akan datang..
sebab allah taw ape yang terbaik untuk umatnya..


malam ny jugak aku windukan someone yang baik nagn aku..
tapi ALLAH lebih sayangkan dye..
aku redo dengan pemergiaan dia..
dia memang sahabat aku yang banyak mengajar aku..
banyak jadi teman tika aku suka dan duka..
koarng pom mesti ada kan..
aku windu sanagt kat dye..
tapi aku hanya boleh sedekahkan ayat-ayat suci al-quran ja..
nak suh dye mai alix tak boleh dah sebab dye dah jadi milik kekal 
dulu ingat lagi ape yang aku inginkan dye msty senyap-senyap belikan tok aku..
aku ley luahkan ape-ape jew dengan dye..
lau la aku dapat undur masa..
now aku memang da someone yang paham aku...
btw thanx for everthing wat u do

oky la..aku chow lu la..
bukan pew nak p mam lu la..huhuhu..
jom3...
menambahkan berat badan..

No comments:

Post a Comment