WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Thursday, June 16, 2011

ERTI TEMAN SEJATI


salam semua kawan-kawan aku..
malam ny tepat jam 11.20 pm..
da mesej masuk 
aku pon tak tau hati aku ase da SOMETHING yang pelik aje..
soalan tu buat aku terpikir..
nape dye tanya aku soalan cam 2..
aku mcam nak mengalirkan airmata..
tapi aku taw dye teman terbaik aku dye x kan wat aku cedih..
pelik kan dalam banyak-banyak aku kawan lepas arwah FARAH xda dye yang amik alih..
semua hal semua cter..semua rasa aku..dye taw..
korang semua pon msty da teman sejati kan???
sama gak cam sowng g teman aku dye pon ley paham aku gak..
ape-ape pon aku ley kongsi..
ya ALLAH kuatkanlah aty dye walau pape pon berlaku..
pape pon aku sentiasa doakan dye walau pape pon berlaku..
aku dah anggap dye teman sejati aku..
cam adik beradik aku..
pape masalh aku downg jew yang paham.
downg always bagi aku semangat bila aku sedih..
korang taw kadang-kadang semua nya nak sama..
pape yang kitaowng wat mesty nak da kenangan taw..
but aku cyg kamoo cngat-cangat..
lurve u 4ever..


TIADA UNGKAPAN PERPISAHAN DALAM PERSAHABATAN
WALAUPUN MAUT MENJADI NOKTAHNYA KERANA SESEORANG 
SAHABAT ITU TERLALU ISTEMEWA DALAM DOA..
SAUDARANYA YANG LAIN BIARPUN TANPA BAYANGNYA



No comments:

Post a Comment