WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Friday, June 17, 2011

salah satu minat yang buat aku banyak kenangan


hyep cmua..
korang cemua msty da koleksi kowang cndiri kan..
ny la salah satu koleksi aku..
pape semua knangan aku ltak jew..huhuhuhu..
tapi kan xda la banyak pon aku nak tunjuk..
tak ley tunjuk bnyak-banyak..
rahsia aku ny..huhuhuhuu..
hanya owg yang betol-betol aku sayang jew ley tengok semuanya..
bez kan da koleksi sendiri yang dapat isikan masa lapang kita tu kan..
ha ah la tapi aku time da masa jew la ceriakan album ny..
aku sukakan keceriaan..
tapi betol ckp owg keceriaan tak selalunya kekal kan..
tapi aku percaya selagi ALLAH da kita akan dapat merasainya kan..
jadi bersyukur dengan ape yang ada..


tengok lam album ny gak ada pic masa aku kecik..
comey x??
huhuhuhuhu...
2 la semua spupu aku time kecik..
besar ny downg bawak haluan masing-masing..
tapi aku windukan saat gurau senda korang..


ny lak hadiah paling aku sayang..
aku tak bagi cape-cape pon la..
aku pon sayang koleksi ny sangat-sangat..
korang nak taw ny kawan baik aku yg bagi..
kita kene la hargai pew yang owg bagi kan..
cam dalam persahabatan kita pon kene hargai..


hah!!!!!
ny lak hadiah dari someone..
cik chocolate aku kot..
aku memang sukakan chocolate...
tapi bila da owg bagi syok..
hati pon cair cam chocolate 2...
2 dalam satu noveL la..huhuhuu..


ny lak koleksi pic-pic..
tengok-tengok pic aku ngan cape..huhuhuhuu..
guess wHO???
tu lak da kwan baik aku gak la..
actuallY setiap pic mesty da pe yang aku nak ceritain...
yew la semua owg kan cakap aku ny banyak cakap..
kat kertas pon aku cakap gak..
law owg yang baik ngan aku downg taw la..huhuhuhu..


ny lak pic dak-dak kelas aku yang aku sayang sangat..
bnyak kenangan suka duka ngan korang..
syok kan time belajar...
bnyak pengalaman..
perangai yang mencuit hati..
but korang still cam dak2..
tu adk aku cakap aku umo jew besar tapi perngai manja n cam dak-dak..
ala padahal jeles ape aku nak semua parent aku bagi jep..huhuhu..
tapi pew-pew korang nak aku x penah pon abaikan dear..
aku nak jadi kakak terbaik di hati korang...
cayook!!!

itulah serba sedikit tentang minat..
pape pon kenangan tetap kenangan kan..
hargai ape yang berlaku dalam hidup kita kan..

No comments:

Post a Comment