WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Tuesday, September 24, 2013

bila bersama



salam u oLL..
cewah aku ann..
malam ny bowin la kan..
so keje aku kan update ja la..
ny pic yang kami keluar minggu lepas la..
kuar makan la ape lagi kan..
bosan la hidup macam ny..tapi kita kenalah tabah mengharungi semua ny..
sabar sikit ja lagi la..owg cakap kan kita kenalah sabar coz mesti ada hikmah semua tu kan..
amin,insyaallah la kan..
korang pon doakanlah aku ea..
korang taw time ny kan makan sakan eh..huhuhhu..
cedapnya da owg blnja kan..


ny lak sepupu aku..
nak ngorat gtaw k...huhuhuhu..
tudung kuning tu  kan paling comey..
kak bab orang panggil la..
tapi pape pom aku stress ngan ang..
ang x da sunyi gak kan..
amboi cakap kedah lak cikit kan..
ala cikit ja la kan..
yang ny ja la pic yang aku amek..
t la aku update lagi ..


No comments:

Post a Comment