WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Wednesday, September 18, 2013

tentang dye..


now dye dah jadi cik MA dah la..tahniah yew sayang..
i'm proud with you..
walaupon kita jauh but always said i always in ur heart..
now kamu dah ada segalanya kan..
dan kamu dah jadi cam semua orang nak kan..
sayang the truth is,i have fallen in love with you .
dan bila kita cintakan seseorang tu ,
yang paling kita takuti adalah sekiranya orang itu meninggalkan kita.
the fear of losing u at that time ,i could not explain it with words.
amboi bukan men jiwang kan aku ny..
ala sekali sekala la..
but x kesah la..aku juz nak share pew yang aku rasa..



ny pic awk antar kan..
senang aty kita tengok coz awak epy jew disana..
walaupon tanpa kita..
walaupon awk slalu cakap kat sane buzy sangat but u still remember me ..
thanx walau kita gaduh, gurau pape pom awk tetap sayang kita ann..
kita selalu doakan kejayaan awk and kebahagiaan awk kat mane pon awk berada


tadaa..ny lak pic kita..time ny kita kuar ngan awk kan..
awk kita rindu time kuar macam ny..
korang jangan ingat aku kuar dua lak..
aku kuar ngan maksu aku sama la..



ya ALLAH 
seandainya telah engkau catatkan 
dia milikku dan tercipta buatku
satukanlah hatinya 
dengan hatiku
titipkanlah kebahagiaan 
antara kami
agar kemesraan itu abadi..
AMIN

No comments:

Post a Comment