WeLcomE to My LifE bLoG

WeLcomE to My LifE bLoG

ternyata kamu

owl

LOVE

Wednesday, September 18, 2013

disaat sendiri


salam semua..alhamduliallah hari ini aku dapat coretkan pape dalam blog ny..
actually aku sedih sangat..
blog ny ibarat diari buat aku..
aku suka luahkan ape yang aku rasa..
walaupon hati ny sedih tapi bibir tetap senyum..
aku percaya owang yang teraniaya allah akan tolong..
aku memang nampak kuat tapi aku tak sekuat ape yang dorang sangkakan..
aku perlukan seseorang tok support aku gak..
time susah baru ingat aku..
nape orang semua macam tu ea??
tapi aku sabar coz bagi aku allah x kan uji hambanya kalau hambanya tak dapat hadapi semua tu.
aku akui aku merindui sesorang yang sentiasa ngan aku..
dia ade time aku susah senang aku pom.
tapi sekarang dye tak da masa tok semua tu..
aku tak tahu nak cerita dekat sape-sape 
but thanx for god coz hadirkan someone yang banyak tenangkan aty aku bila aku sedih..
dye banyak bagi nasihat kat aku..
aku boleh tersenyum 
dye tak suka lepaskan marahnya kat orang macam tu ja..
walaupon hakikatnya dye tu garang kot..
semua orang cakap dye garang dye la cakap..
alhamdullah la..
aku hope dye ley jadi kawan aku time suka duka aku..
aku hope pape keputusan aku dari hati aku..
tuhan tu mahal adil..
macam-macam orang cakap kan tapi aku tetap sabar coz aku xmo kehilangan cape-cape pom..




di saat sendiri kan aku rindukan seseorang yang jauh dimata tapi dekat dihati aku
sedih kan bila orang yang kita sayang jauh dengan kita..
tapi kita kenalah sabar..
aku betul-betul merindui dye saat ny..
tapi dalam masa yang sama allah telah uji aku dengan pelbagai dugaan
sampaikan aku mengalirkan air mata aku untuk dye yang aku sayang..
tapi bukan aku manja..aku kalau tak sedih aku x kan kuarkan airmata untuk orang..
aku redo dengan semua tu..




lagu ny mengigatkan aku bila aku sendiri
bila aku disaat sendiri ,
sunyi tanpa sape-sape ..
bila orang marah aku..
aku akan dengar lagu ny..
aku nak dye taw macamana rahsia aty ini..
walau pape terjadi aku tetap da tok kamu..


No comments:

Post a Comment